آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

ناوک پیچ یکی از برترین و بهترین فروشگاه های فروش پیچ در سراسر ایران میباشد. پیچ ام دی اف، پیچ بکسی، پیچ نوک مته و ... چند نمونه از پیچ هایی هستند که ناوک پیچ در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهد. جهت قیمت گیری و همچنین سفارش دادن میتوانید به ساتی ایین مجموعه به نشانی navakpich.ir مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

 

یکی از مهم‌ترین قطعه‌هایی در لباسشویی کاربرد دارد لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن است ما که بسیاری از آسیب‌های و خطرات جلوگیری می‌نماید. همان‌طور که میدانید این قطعه بسیار مزایا بیش‌ازحدی دارد برای مثال این قطعه جلوی ورود آب و کف را به منزلتان می‌گیرد یا لرزش‌های پیاپی که توسط چرخش تسمه و آبکش به وجود می‌آید را جلوگیری می‌کند. حتماً پیش خودتان می‌گوید چقدر لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن مفید است، درست است این بخش را بی‌اغراق می‌توان گفت به‌اندازه موتور این دستگاه مهم است یا حتی بیشتر از آن زیرا لرز می‌تواند یک وسیله مانند لباسشویی را داغ یا طول عمر آن را کم کند. اکنون تمام سؤالات شما این است که چگونه این وسیله را تعویض نماییم با ما همراه باشید تا تعویض این قطعه را به شما آموزش دهیم.

انواع لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن

قبل از آنکه به سراغ تعویض لاستیک برویم، ابتدا باید متوجه بشویم که لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن به چه مدلی است. این لاستیک علاوه بر اینکه باید بسیار درست نصب شود بلکه باید ظریف این کار را انجام داد زیرا این قطعه بسیار نرم می‌باشد و به همین علت لرزش‌های آبکش و تسمه را می‌گیرد و اگر این محصول پاره شود دیگر استفاده ندارد زیرا هدف اولیه‌ی این محصول جلوگیری از آب است. اگر توان عوض کردن آن را ندارید خواهشا به‌کار نکنید و با کارشناسان تعمیر لباسشویی ایکس ویژن تماس بگیرید تا هرچه زود و در کمترین زمان آن را برای شما تعویض کنند.

ساده

این محصول برای دستگاه‌های قدیمی به‌کار می‌رفت یعنی زمانی که لباسشویی‌های درب جلو به بازار نیامده بود یا سری‌های اولیه دستگاه‌های درب جلو که تنظیمات چندانی نداشتند. این همان‌طور که از اسم این مدل پیداست این بسیار لاستیک‌های ساده‌ای هستند و بدون هیچ شیار و سوراخی و نصب این مدل لاستیک‌ها بسیار راحت هستند.

تک سوراخ

این مدل تقریبا در تمامی بیشتر مدل‌های لباسشویی رواج دارد. لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن تک سوراخ، یک سوراخ کوچک بر روی خود دارد که برای ورود شلنگ آب از این قسمت است. درست شنید برخی از مهندسان شرکت‌های این قطعه را طوری طراحی کرده‌اند که یک شلنگ آب از داخل آن رد شود و روی لباس‌ها بپاشد. یکی دیگر مزایای این شلنگ چرخاندن آب هنگام شستشو است

چراغ دار

این مدل جدیدترین لاستیک است که هنوز بر روی دستگاه‌های قدیمی موجود نیست. البته سری و مدل‌های جدید دستگاه‌های ایکس ویژن نیز موجود است. این وسیله نسبت به دو گزینه‌ی بالا بسیار قطورتر بوده و علاوه بر چرخاند آب و پاشیدن آب روی البسه، چراغ نیز دارا است. همان‌طور که اشاره‌شده این و دارای ضخامت بالایی است پس بهتر است که توسط تکنسین‌های حرفه‌ای لاستیک لباسشویی ایکس ویژن مورداستفاده قرار گیرد.

 

لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن

نحوه تعویض لباسشوی ایکس ویژن

تسلط کافی بر تعویض کردن لباسشویی دارید می‌توانید بدون نیاز به تکنسین یا تعمیرکار می‌توان لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن را عوض نمایید تنها باید قدم‌به‌قدم با جلو بیایید:

  1. ابتدا ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید. درست که ما با برق سروکار نداریم اما همیشه برای احتیاط برق را دستگاه را هنگام تعمیر یا تعویض از برق جدا کنید.
  2. دو پیچ به بدنه بالایی لباسشویی که متصل گردیده را بازنمایید این دو پیچ وظیفه نگه‌داشتن پنل و داشبورد را دارند.
  3. بعد از باز کردن پنل دو پیچ را بازکرده‌اید پنل را خیلی آرام و با دقت درآورید به‌طوری‌که فشار یا ضربه این به این  قسمت وارد نشود.
  4. محفظه جاپودری را درآورید
  5. بعد درآوردن جاپودری باید پیچ‌های داخل آن را بازکنید. این کار را با پیچ‌گوشتی انجام دهید که داری آهنربا باشد تا از افتادن لباسشویی ایکس ویژن جلوگیری نماید.
  6. به سراغ و فیلتر پایینی رفته و تمام پیچ‌های داخل آن را بازنمایید
  7. به سراغ درب اصلی رفته و برای تعویض لاستیک لباسشویی ایکس ویژن لولاهای آن را بازکنید.
  8. میکرو سوییچ ها را بازکرده و به همراه در با دقت به گوشه‌ای بگذارید.
  9. بعد از درست انجام دادن مراحل به سراغ لاستیک درب لباسشویی ایکس ویژن بروید و فنر و سیم‌های آن را آزاد نمایید تا لاستیک رها شود
  10. سپس لاستیک قدیمی را درآورید و لاستیک جدید را جایگزین آن کنید.
  11. سپس سیم و فنرهای لاستیک را جا زده و تمامی مراحل را به همان صورت ببندید.

 

تعویض لاستیک تک سوراخ لباسشویی ایکس ویژن

 

نتیجه‌گیری

 ما در این مقاله هدف ما این بود که نحوه تعویض لاستیک لباسشویی ایکس ویژن را به شما آموزش دهیم یا از نحوه تعویض آن آگاه باشید. همان‌طور که به‌صورت پیاپی اشاره کردیم اگر تخصص و تمرکز کافی از تعویض آن ندارید خواهشا اقدام به‌کار خاصی نکنید زیر با این کار نه تنها دستگاهتان درست نمی‌شود بلکه امکان آسیب رساندن به خودتان نیز وجود دارد. برای همین شرکت ایکس ویژن با 250 نمایندگی آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. علاوه بر آن می‌توانید از سایت تعمیر لباسشویی ایکس ویژن نیز درخواست تکنسین و تعمیرکار کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی