آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

ناوک پیچ یکی از برترین و بهترین فروشگاه های فروش پیچ در سراسر ایران میباشد. پیچ ام دی اف، پیچ بکسی، پیچ نوک مته و ... چند نمونه از پیچ هایی هستند که ناوک پیچ در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهد. جهت قیمت گیری و همچنین سفارش دادن میتوانید به ساتی ایین مجموعه به نشانی navakpich.ir مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

شرکت دلتا شبکه (deltashbake) یکی از تولیدکنندگان مطرح حوزه تجهیزات اکتیو شبکه به‌خصوص انواع سوئیچ شبکه است. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالایی که دارند کاملا مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و توانسته‌اند اعتماد مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب کنند. با مجله برقچی همراه باشید تا شما را با بهترین سوئیچ های برند دلتا شبکه و قیمت خرید آنها آشنا کنیم.
 

سوئیچ شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است. سوئیچ در واقع وسیله‌ای است که شبکه شما را با سایر دستگاه‌ها نظیر کامپیوترها، چاپگرها، سرورها، روترها و سایر موارد متصل می‌کند. برای بهره‌برداری و کیفیت بهتر پچ کورد شبکه کسب‌وکارهای امروزی، برخوردار بودن از یک جریات اطلاعاتی مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. با کمک فناوری سوئیچ شبکه، این امکان به راحتی فراهم شده و انتقال داده‌های مختلفی نظیر صدا، ویدئو و غیره از طریق شبکه‌ به امری حیاتی بدل شده‌است.

 

پیش از اینکه به معرفی بیشتر محصولات شبکه دلتا شبکه بپردازیم، بهتر است با انواع مختلف این سوئیچ ها آشنا شوید:

 

سوئیچ غیر مدیریتی (Unmanaged Switch)

این نوع سوئیچ‌ها اغلب در شبکه‌های خانگی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. سوئیچ غیر مدیریتی امکان اتصال به یکدیگر را برای دستگاه‌های حاضر (مثلا کامپیوتر به کامپیوتر یا چاپگر به کامپیوتر) در یک شبکه محلی/LAN فراهم می‌کند.

 

سوئیچ مدیریتی (Managed Switch)

امکان سفارشی‌سازی و افزایش عملکرد در یک شبکه از ویژگی‌هایی است که سوئیچ مدیریتی را از نوع غیرمدیریتی متمایز می‌کند. از سایر قابلیت‌های این محصولات می‌توان به ارائه کیفیت خدمات (QoS) و پروتکل مدیریت آسان شبکه (SNMP) اشاره کرد.

سوئیچ شبکه

 

سوئیچ PoE


سوئیچ‌های PoE از فناوری توان الکتریکی بر بستر کابل شبکه (Power over Ethernet) استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر، زمانی که شما به چندین دستگاه شبکه مقابل متصل می‌شوید، این سوئیچ‌ها می‌توانند همزمان از انتقال داده و توان عملیاتی آن پشتیبانی کنند.

 

سوئیچ شبکه دلتا شبکه


شرکت Tenda همواره راه‌حل‌های سوئیچینگ متنوعی را برای شبکه‌های سازمانی، مراکز داده، کسب‌وکارهای کوچک و همینطور منازل ارائه می‌دهد. معمولا سوئیچ های شبکه دلتا شبکه متناسب با نیاز طیف وسیعی از صنایع نظیر ارائه‌دهندگان خدمات، خدمات مالی و بخش عمومی بهینه‌سازی شده‌اند. در بخش زیر به معرفی چند مورد از سوئیچ های کاربردی برند دلتا شبکه و ویژگی‌های آنها می‌پردازیم:

 

خرید سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W:

سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W

سوئیچ 5 پورت 10/100 Mbps دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W

سوئیچ دلتا شبکه مدل TEF1105P-4-63W یک محصول پرکاربرد PoE است که 5 پورت Base-TX RJ45 را با سرعت 10/100 مگابیت بر ثانیه ارائه می‌دهد. 4 پورت آن از استانداردهای IEEE 802.3at و IEEE 802.3af پشتیبانی کرده و تا 250 متر برد دارند. هر یک از پورت‌های Poe این سوئیچ می‌تواند تا حدود 30 وات انرژی برق را ارسال کرده و 58 وات را برای کل دستگاه فراهم کند.

 

اگر به دنبال سوئیچ‌های اترنتی غیرمدیریتی برای منزل یا دفتر کار هستید، برند دلتا شبکه محصولات مقرون به ‌صرفه‌ای را روانه بازار کرده است که به راحتی عملیات اتصال به شبکه را انجام می‌دهند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از سوئیچ‌های Plug-N-Play دامنه اتصال به شبکه خود را گسترش دهید.

 

سوئیچ شبکه دلتا شبکه


این محصول یک سوئیچ خانگی/اداری (SOHO) دسکتاپ 5 پورت گیگابیتی است. پنج پورت این دستگاه از عملکرد مذاکره خودکار یا Auto-Negotiation 10/100/1000 مگابیت برثانیه برخوردارند. این درحالی است که سوئیچ شبکه دلتا شبکه مدل SG108 یک دستگاه دسکتاپ SOHO است که دارای هشت پورت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه (Auto-Negotiation) بوده و برای ایجاد یک شبکه LAN یا گسترش شبکه UpLink مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر دو این سوئیچ‌ها در مقایسه با نوع 100M سرعت انتقال داده‌ها را تا 10 برابر افزایش می‌دهند و می‌توانند ترافیک پهنای باند آبشاری (cascading bandwidth) را از بین ببرند.

خرید پچ کورد شبکه

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • ناوک پیچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی