آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

ناوک پیچ یکی از برترین و بهترین فروشگاه های فروش پیچ در سراسر ایران میباشد. پیچ ام دی اف، پیچ بکسی، پیچ نوک مته و ... چند نمونه از پیچ هایی هستند که ناوک پیچ در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهد. جهت قیمت گیری و همچنین سفارش دادن میتوانید به ساتی ایین مجموعه به نشانی navakpich.ir مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن دستگاهی است که وظیفه دارد از شلنگی که به آب شهری وصل شده است را به داخل دیگ و برعکس انجام دهد یعنی آب را از داخل دیگ لباسشویی به داخل لوله تخلیه بریزد اگر این قطعه به هر دلیلی درست کار نکند فرمان بعدی را دستگاه تان به درستی اجرا نخواهد کرد تا زمانی که آن مشکل به طوری کلی رفع شود. ما در این مقاله قصد داریم همراه با شما پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن را مورد تست و بررسی قرار دهیم و متواجه بشویم که وظیفه آن چیست و چگونه میتوانیم بفهمیم که خراب شده است.

وظیفه پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن

این وسیله دارای یکی پروانه کوچک اما قطور و آهنی است که تمام کار های پمپ را این پروانه انجام میدهد. هنگامی که فرمان از برد دستگاه صادر میشود، بعد از قفل شدن، دومی کاری که دستگاه شما انجام میدهد بارگیری آب است. ابتدا آب را به قسمت جاپودری فرستاده تا بتواند شویندی را با آب تلفیق نماید بعد از آن به سراغ بارگیری آن در داخل دیگ میشود. بعد از آن که لباس ها به خوبی شسته شدن وظیفه پمپ تخلیه لباسشویی این است که آبی که در دیگ تجمع کرده را خالی نماید.

 

 

زمان تعویض پمپ تخیله لباسشویی ایکس ویژن

زمان هایی که لباس شما یا لباسشویی به مشکل بر میخورد به معنی آن است که قطعه ای به خراب شده است و زمات تعویض و تعمیر آن رسیده است ما حال باهم مرور خواهیم کرده که تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن چه زمانی است و علائمی با خود به همراه دارد:

  1. زمانی که دستگاه شما به درستی آب را داخل دیگ وارد نمیکند. یعنی مقداری آب گیری دستگاه شما یا کم است یا زیاد.
  2. هنگامی که دستگاه شما بین فرمان ها ایستاده است و آب را وارد یا خارج نمیکند.
  3. هنگامی که فرمان به طور کامل انجام شده و پس از باز کردن درب لباسشویی با تخلیه نشده آن مواج میشوید.
  4. زمانی که از لواز های داخلی صدای ورود و خروج آن را میشنوید. هنگامی که دستگاه شما قصد وارد یا خارج کردن آب را دارد باید بدون کوچک ترین صدا ای این وظفیه را انجام داده در غیر این صورت به معنی آن خراب بود پمپ تخلیه است و باید با کارشناسان ما تماس گرفته تا تعمیر لباسشویی ایکس ویژن شما به طور اصولی و در کمترین زمان صورت بگیرد.
  5. زمانی که اطراف ماشنی لباسشویی شما خیس است که به معنی آن است که این پمپ از قسمتی شکسته شده و آب از آن قسمت به بیرون نفوذ کرده است.

تست پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن به اهم متر

از آنجایی که باید این کار توسط تکنسین یا تعمیرکار ماهر مورد برسی قرار بگیرد ولی شما نیز میتوانید قدم به قدم با ما جلو آمده تا با هم تست پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن را انجام دهیم و متوجه بشویم که پمپ ما خراب است یا خیر. اول از همه دستگاه تن را از برق کشید و مطمئن شوید که در دوشاخه دستگاه در پریز نیست و برای این کار یکی از دستان خود را روی پریز گذاشته و با دست دیگری دوشاخه را به بیرون بکشید. سپس اهم متری که آماده کرده اید روشن کرده و حافظه اندازه گیری های قبل را پاک کنید. اگر گمپ شما روی گزنیه های صفر یا بینهایت بود به معنی تعویض کردن آن است همچنین اگر اهم متر به شما ارور داد به معنی است که باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

 

 

نتیجه گیری

همانطور که متوجه شده این وظیفه پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن این است که آب را به داخل جاپودری و دیگ وارد و خارج کند اگر به هر دلیلی این قسمت به با خرابی یا مشکل مواجه شود به درست امکان کار کردن را ندارد و باید برای تعویض یا تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی آن اقدام نمایید. همچنین اگر بهتر است که برای تعویض پمپ تخلیه سرخود اقدام نفرمایید به دلیل اینکه که سروکار این قسمت با برق میباشد و باید آن را به طور جدی و اصول درست برای همین میتوانید با کارشناسان یا نمایندگی های ما تماس گرفته تا تعمیر لباسشویی ایکس ویژن شما به صورت کلی درست شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی