آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از بهترین فروشگاه های فروش پیچ آشنا کنیم.

آشنایی با پیچ ام دی اف، پیچ بکسی و پیچ نوک مته

ناوک پیچ یکی از برترین و بهترین فروشگاه های فروش پیچ در سراسر ایران میباشد. پیچ ام دی اف، پیچ بکسی، پیچ نوک مته و ... چند نمونه از پیچ هایی هستند که ناوک پیچ در اختیار شما همراهان گرامی قرار میدهد. جهت قیمت گیری و همچنین سفارش دادن میتوانید به ساتی ایین مجموعه به نشانی navakpich.ir مراجعه کنید.

  • ۰
  • ۰

تا اکنون بسیار درباره ی الکترو موتور ها و ترمز الکتروموتور صحبت کرده ایم، تاریخچه ی الکتروموتور چیست و چه اتفاقی افتاد تا انواع ترمز الکتروموتور به و جود آمد. اما تا کنون درباره اینکه برترین شرکت های تولید ترمز کدام هستند، چه شرکت های آن را تولید میکنند و یا بهترین برنده ها ترمز الکتروموتور چیست گفتگو نکرده ایم. اما امروز انتظار ها به پایان رسید و بهترین نوع برند ترمز و شرکت تولید  ترمز را به شما معرفی خواهیم کرد.


ترمز الکتروموتور sew

شرکت SEW

ترمز SEW ساخت شرکت ساخت شرکت آلمان میباشد که یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید موتور الکتریکی و ترمز الکتروموتور میباشد. این شرکت به دلیل مرغوب بودن محصول خود، کشور های دیگه نیز خواستار این محصول نیز شده اند و این شرکت به توسعه خود ادامه داد، اکنون به 47 کشور این محصول صادر میشود، این شرکت خدمات رسانی عالی دارد میکند که کشور ایران ایران شامل آن نیز میشود. همانطور که اشاره شد این شرکت به دلیل صادرات زیادی که دارد، روز به روز در حال توسعه میباشد و با متد های روز دنیا محصول خود را تولید میکند.

این شرکت اسمش را از روی شعار برداشته است. SEW به معنای سنت، نوآوری، کیفیت و سرویس دهی است. شاید برایتان جالب باشه که شرکت SEW به علت کیفت عالی که داشته است به صنعت های دیگر نیز ورود کرده که میتوان به کانوایرها، صنایع بطری سازی، سقف های استادیوم ها، خطوط تولید، صنایع پتروشیمی و شیمیایی و …  اشاره کرد که در تمام صعنت های قدرتمند و با کیفیت بوده که یکی از آنها الکتروموتور ترمزدار ترکیبی از یک موتور القایی به همراه دیسک ترمز می باشد، هر محصول این شرکت برنده ی انوع و اقسام جایزه ها شده است.
 

ترمز SEW

همانطور که اشاره شد این شرکت در ابتدا ترمز الکتروموتور تولید میکرد که میتوان فهمید در این زمینهتخصص بسیار بالایی دارد. از انواع ترمز های الکتروموتور میتوان به:

  1. الکتروموتور SEW سری DR
  2. الکتروموتور SEW سری DT
  3. الکتروموتور قطب متغیر SEW سری DR دو سرعته
  4. الکتروموتور سنکرون SEW
  5. الکتروموتور تک فاز SEW
  6. الکتروموتور ترمزدار و کنترل ترمز SEW

 

شرکت اس ای دبلیو علاوه بر ساخت ترمز های مورد نظر  این اجازه را به خود داده است تا کاربرد تقاضای خود را برای ترمز الکتروموتور داده تا بستگی به کاربردی که دارد برای کاربر آن را تولید کند. شرکت SEW این توانایی را دارد تا  الکتروموتور و موتور گیربکس های خود با سیستم ترمز مکانیکی ( تکی یا دوبل ) بستگی به ارائه و تقاضا ی مشتری این از صفر تا صد را تولید کند و همین باعث متفاوت بودن شرکت اس ای دبلیو و ترمز الکترو موتور  اس ای دبلیو میشود.

بخاطر تنوع بالایی که ترمز های اس ای دبلیو در سایز ها،انواع گشتاور های ترمز، این اجازه را به خود داده است تا  کاریر یا مشتری نتواند از جای دیگر خرید کند. هم چنین آخرین خبری که دستمان رسیده است ترمز با دیسک دوبل محصولی جدید از سری سیستم های ترمز شرکت SEW می باشد.

 

عملکرد ترمزالکتروموتور SEW

قبل از خرید این محصول باید نکته به شما بگوییم، این شرکت فقط و فقط ترمز الکترو موتور های مغناطیسی تولید کرده و میکند. همانطور که اشاره شد این شرکت به دلیل تولید ترمز های مگنتی معروف و محبوب گردیده است. اگر بخوام به طور ساده ساختار این محصول را توصیف کنم، این محصول از آهن ربای الکتریکی (بوبین)، لنت ترمز، صفحه و هزار خوار تشکیل میشود.

این ترمز الکتروموتور آهن ربایی یا مگنتی، به علت برقراری رابطه با جریان برق با آهن ربا، صفحه قطب های لنت های مگنتی همسان میکند، این حرکت اجازه میدهد تا آهن ربا از صفحه فاصله گرفته تا اجازه‌ ی حرکت آزادانه به آن را بدهد در زمانی که برق قطع شود، آهن ربا قطب مخالف به خود گرفته و در کسری از ثانیه به صفحه لنت جسبده میشود.

مقالات مرتبط:
فروشگاه اینترنتی پیچ نوک مته ای

 

 

  • ۰۰/۱۲/۱۶
  • ناوک پیچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی